zondag 19 september 2010

Helene Jolie kerstkaartje


Hallo allemaal!

Dit kerstkaartje stond nog in de winkel vanaf de demo, en dit weekend heb ik hem nog even mee naar huis genomen om op de foto te zetten.

Het is gemaakt met het prachtige paperbloc Old fashioned Christmas... ik geloof dat ik er ondertussen al 3 versleten heb (LOL).

Het schattige stempeltje is van Helene Jolie. Je kan deze dus ook prima voor de kerst gebruiken hoewel het geen kerststempels zijn.

Ik heb haar met de multifame-die Sterrenkrans uitgestanst. De ponsen zijn de Kerst Floral ponsen en deze zijn echt helemaal geweldig. Ze maken zonder al te veel moeite een prachtig relief!

Verder heb ik de Finse ijsster 2x uitgestanst en van de blauwe de buitenste rand afgeknipt en op de bruine geplakt.

De schattige harten gespjes kan je HIER vinden.

Alles is bewerkt met distress inkt vintage photo. En wat de stipjes stempel betreft...... daar kan ik jullie binnenkort erg leuk nieuws over gaan geven!!!!

Groetjes,
Francis

7 opmerkingen:

  1. Francis je kaart is super mooi,prachtig gecombineerd met het papier en stempel.
    Super die kleurtjes
    Compliment voor de maakster.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart, en die stempel ziet er ook super uit.

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart en wat is die kleurencombi mooi. Helemaal ook mijn kleuren.
    groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Fren,
    Heel erg mooi!!!
    Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig Francis.
    En die kleurencombi vind ik helemaal te gek

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart! Ik vind het afdrukje ook zo lief! Een heel mooi plaatje...

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooooooo mooie kleurencombo
    heel leuk gedaan

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het langskomen en je reaktie. Ik lees ze met veel plezier!
Liefs, Francis