donderdag 21 juni 2012

Vintage Magnolia


Beste volgers,

Op dit moment ben ik druk met mijn nieuwe hobbydolsboekje, maar zo nu en dan "moet" ik even kleuren..... LOL!
Ik blijf het een uitdaging vinden om steeds beter met de schaduwen ed om te gaan. Het blijft leuk!
Ik ben dan ook ook van mening dat je alles kan leren, als je maar blijft oefenen!
Nou....., en ik blijf oefenen hoor! :-)

Ik heb Tilda'tje gestempeld op Shadow paint papier en ingekleurd met mijn distress markers. Het papier is van Maja Design. Alle randen zijn bewerkt met distress inkt Vintage Photo. (Volgens mijn man mijn lievelingskleur?!)
De ronde opengewerkte stans is van Cheery Lynn (Nautical Wheeler Doily), en de 3 randjes heb ik gemaakt met X-Cut rand ponsen: Flutterby, Lace Trim en Flower Doily.
Verder heb ik een kantje, papieren bloemen en plakparels gebruikt om de kaart wat op te pimpen.



Ik hoop dat jullie hem mooi vinden! Bedankt voor het langskomen, dat is altijd erg leuk!

Liefs, Francis

6 opmerkingen:

  1. Hoi Francis,
    wat een schatje is het,
    had ook al op facebook gereageerd, grappig he
    en weet je nu zie ik je kaart wat groter en zie dat je het zelfde kantje hebt gebruikt als ik, die kaart laat ik morgen zien.
    groejtes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een erg leuk kaartje geworden, en je hebt Tilda erg mooi ingekleurd! De schaduwen zijn erg goed gelukt! Daar kan ik nog iets van leren :-)
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een super gaaf kaartje geworden hoor!!

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een mooi kaartje! Enne, dat schaduwen komt prima in orde zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gemaakt Francis. Je kaartje hieronder is ook schitterend.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart en mooi ingekleurd hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het langskomen en je reaktie. Ik lees ze met veel plezier!
Liefs, Francis