donderdag 15 maart 2012

Gezocht....


Al een tijdje ben ik aan het zoeken naar deze Magnolia Doohickey stans Doily Flower...
(Wel binnen Nederland dan)
En helaas, als ik hem heb gevonden op het internet bel ik eerst even om te checken, en blijkt hij steeds niet op voorraad te zijn. Volgens mij is hij ook al wat ouder.
Bij toeval zag ik hem wel als Candy voorbij komen :) en uiteraard heb ik een kansje gewaagd, maar ik blijf toch ook maar verder zoeken...!
Mocht er iemand een gouden tip hebben?

Liefs, Francis

3 opmerkingen:

  1. Ja die is echt leuk he kijk hier eens

    http://www.hobbydelinge.nl/product/487557/Mallen_en_Stansen/Magnolia/magnolia_doohickeys_cutting_die___doily_flowe.htm

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha, Kitty is me voor, ik had ook deze link voor je opgeschreven.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg bedankt! Ik ga morgen meteen even bellen!
    Groetjes,
    Francis

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het langskomen en je reaktie. Ik lees ze met veel plezier!
Liefs, Francis