donderdag 19 november 2009

Bruno!



Het is al weer te lang geleden dat ik wat geplaatst had, maar soms moeten er andere dingen gebeuren!

Maar ooo, de Whiff of Joy stempels zijn binnen. Vreselijk... (LOL)... Ik ben begonnen met Bruno de beer. Wat een dotje toch. Ingekleurd met mijn copics en het papier van basic grey, Nook & Pantry. De rest van de binnen gekomen stempels ligt op (een hoge ;) ) stapel te wachten op mijn inkt en copics... hihi ... wordt vervolgt!

En dan hebben we ook nog eens voor het eerst besteld bij Stampavie. Er komen dus nog meer leuke stempels aan... Misschien moet ik ook eens gaan denken over een designteam.... :)

Greetz Francis

7 opmerkingen:

  1. dag francis

    Wat een schatje is dit geworden zeg.
    Het zijn weer leuke stempels die op mijn verlanglijstje komen te staan

    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je kaart is schitterend en heel mooi ingekleurt
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuk weer! Als je een design team start ga ik gelijk solliciteren ;-) Haha. Kom in ieder geval morgen of zaterdag om de bloemenponsen als ze binnen zijn!

    Groetjes Gwendolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi is je kaart weer geworden,en je papier is ook weer top.
    Nou ook ik wil wel een sollicitatie wagen voor dat design team.wat een super idee zeg.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. inderdaad mocht je ooit een design team zoeken wil ik ook wel een poging gaan wagen.Dat vergat ik straks er bij te vermelden

    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Francic,

    de stempel is inderdaad een dotje, zo ook je kaart, mooie combinatie met het papier erbij, super!
    lieve groetjes van Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje, mooie stempel en het papier past er perfect bij!! Design team is inderdaad makkelijk en erg inspirerend natuurlijk door de verschillende kaarten met dezelfde stempels.. nou mocht je er ooit eens aan denken zal ik ook zeker solliciteren haha xx Marley

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het langskomen en je reaktie. Ik lees ze met veel plezier!
Liefs, Francis