zondag 25 oktober 2009

Stampie...

Deze kaart heb ik gisteren in elkaar gezet. Ik had het stampie afdrukje al veel eerder ingekleurd, en wist eigenlijk nog niet echt wat ik er mee aan moest. En soms... weet je het ineens! Wassail is natuurlijk een waanzinnig mooie serie papier van basic Grey, daar pimp je elke kaart mee op! De tekststempel heb ik voor de verandering eens op een blaadje gestempeld, en ook de stipjes stempel zit weer overal.... (als je daar mee bezig bent, kun je niet meer stoppen ;) ) De randen zijn allemaal geblend met distress antique linnen.
Greetzz,
Francis

6 opmerkingen:

  1. Zo ik dacht daar komt iets moois voorbij en ja het is een prachtige kaart van jou.
    echt heel mooi geworden met het papier wat ook mijn favoriet is maar dat wist je inmiddels al wel.Leuk je stipjes.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow, prachtig !!!
    Dat papier is inderdaad super mooi ... maar je kaart is zowiezo gewoonweg super !!!

    Peggy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb je gemaakt en prachtig ingekleurd.
    Erg mooi geworden

    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhhhh, wat is ie weer mooi geworden, schitterend.
    groetjes van Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi!!

    mooie kaart zeg!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het langskomen en je reaktie. Ik lees ze met veel plezier!
Liefs, Francis