maandag 21 september 2009

Pegel...

Op de blog van Ilonka kregen we een patroontje kadoo van een prachtige pegel! Ik heb haar gemaild en gevraagt of ik het patroon mocht gebruiken voor een workshop, en dat mocht. Super tof! Ilonka bedankt!
Dit heb ik er van gemaakt, en dat gaan we vrijdagmiddag op de workshop doen.

Ornamentjes uit de cuttlebug...

Stukje Charlotte met nestabilitie gestanst en met distress inkt (tea dye) bewerkt.


Één kant van de pegel heb ik met bloemetjes en de takjespons gedaan




En zo is hij dus....
Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden...
Greetz,
Francis




9 opmerkingen:

  1. Hoi Francis,
    Wat heb je er een prachtige pegel van gemaakt. En prachtig papier heel erg romantisch . En je kantje is zo mooi. Prachtig gedaan het lintje met de charms . SUPER GESLAAGD!!!!!!

    Heel veel sucses met je workshop.


    Lieve groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie pegel heb je gemaakt!! veel plezier met je workshop!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey francis ik vind je kegel echt super hoor
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk ontwerp!
    heb op mn blog ook eventjes een link geplaatst naar jouw blog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waauuwwwww wat is die super mooi zeg.

    Groetjes Kitty


    Geniet van en met je hobby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super heb je het gemaakt zeg!! succes met de workshop!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk idee.Heb je heel mooi gemaakt
    succes met je workshop jammer dat je zo ver weg woont voor me.

    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een hele mooie pegel heb je gemaakt en mooi versierd met prachtig papier en stempel.
    er staat een award te wachten op mijn blog voor jou.
    groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Francis, dat heb je wel eens super gedaan zeg !!!
    Heel erg leuk !!

    Liefs,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het langskomen en je reaktie. Ik lees ze met veel plezier!
Liefs, Francis